Izvor: Tanjug
11.02.2021 u 18:55

JURI KA NAMA: NASA objavila datum kada će proći blizu Zemlje OPASAN asteroid

NASA iznela detalje o svemirskom objektu

NE PROPUSTITE:

PREDSTAVLJEN NOVI PAKET MERA: Ovoliko novca sleduje privredi i građanima (VIDEO)

NOVI PREDMET U ŠKOLI: Ministarstvo prosvete pojašnjava kako će sve biti ORGANIZOVANO

ČESTITKA LAVROVA: Reči podrške i zahvalnosti Selakoviću povodom Dana državnosti Srbije

Asteroid veličine 1,7 kilometara, koji je duplo veći od najveće zgrade na svetu, Burdž Kalife u Dubaiju, proći će u martu na 1,93 miliona kilometara od Zemlje, saopštila je NASA.

Asteroid nazvan 2001 FO32, otkriven je 2001. godine, pa, iako će proći na pet puta većoj razdaljini nego što se Mesec nalazi od naše planete, i dalje se klasifikuje kao rizičan objekat. Ovo nebesko telo obiđe oko Sunca za 2,22 godine, brzinom od 124.000 kilometara na čas.

Potencijalno opasnim asteroidom se smatra svaki objekat koji je na manje od 7,2 miliona kilometara od Zemlje, jer postoji mogućnost da u nekom trenutku skrene sa putanje i krene ka našoj planeti.

Happy BSC je spremio za vas najmoderniju mobilnu aplikaciju da biste nas lakše pratili i bili u toku sa svim vestima. Našu aplikaciju možete preuzeti za ANDROID i iPHONE.