
Foto: Youtube/printscreen/Promobot
SVET STREPI DA ĆEMO OSTATI BEZ KORE HLEBA I PRIMARNIH ZANIMANJA KOD KAPITALISTA? Ko je ljubazniji – robot ili čovek?
Uvođenje virtuelnih asistenata, chatbotova i drugih alata na bazi AI može pomoći u poboljšanju kvaliteta usluge, kao i u procesima kao što su praćenje inventara i logistika.
U eri veštačke inteligencije (AI), mnogi ljudi se pitaju da li će prodavci biti zamenjeni robotima i kako će ta tehnologija uticati na ovaj zanimljiv sektor. Iako se mnoge trgovine već oslanjaju na tehnologiju i automatizaciju u svojim procesima, postoji mišljenje da će ljudski prodavci uvek imati svoje mesto u industriji prodaje.
VELIKI BLAM FEJSBUKA: Veštačka inteligencija označila Afroamerikance kao MAJMUNE!
Za početak, važno je naglasiti da je ljudski faktor i dalje ključan kada je proces prodaje u pitanju. Ljudi su složena bića sa različitim potrebama, željama i osećanjima, a prodavci ne samo da su obučeni da pruže personalizovanu uslugu i pomognu kupcima u odabiru proizvoda, već mogu i da ih saslušaju i porazgovaraju sa njima. Ma koliko tehnologija bila napredna, ona ne može da zameni ljudsku interakciju i sposobnost da se prilagodi individualnim potrebama kupaca.
S druge strane, tehnologija se može iskoristiti kao dodatna podrška ljudskim prodavcima. Uvođenje virtuelnih asistenata, chatbotova i drugih alata na bazi AI može pomoći u poboljšanju kvaliteta usluge, kao i u procesima kao što su praćenje inventara i logistika. Ovakva tehnologija može pomoći u oslobađanju prodavaca od nekih rutinskih zadataka, kako bi mogli da se fokusiraju na pružanje bolje usluge kupcima.
Takođe, veštačka inteligencija može pomoći u personalizaciji ponude i praćenju navika kupaca. Na primer, AI može analizirati podatke o kupovini i kreirati personalizovane ponude za kupce na osnovu njihovih prethodnih kupovina. Ovo bi moglo poboljšati lojalnost kupaca i povećati prodaju.
Međutim, postoji i zabrinutost da bi AI mogao da ugrozi radna mesta prodavaca. Iako će se neke poslove možda automatizovati, ljudi će uvek biti potrebni u sektoru prodaje kako bi pružili uslugu i interakciju sa kupcima. Prodavci će možda morati da se prilagode novim tehnologijama, ali će i dalje biti neophodni kao ključni element u procesu prodaje.
Upravo zbog toga, važno je da prodavci budu obučeni za rad sa tehnologijom i da budu spremni na promene koje ona donosi. Potrebno je ulagati u edukaciju i obuku prodavaca kako bi se osiguralo da se tehnologija koristi na pravi način i da se unapredi kvalitet usluge.
Na kraju, možemo zaključiti da će prodavci u eri veštačke inteligencije i dalje imati ključnu ulogu u industriji prodaje. Tehnologija će biti korisna podrška u procesu prodaje, ali će ljudski faktor uvek biti nezamenljiv u interakciji sa kupcima i pružanju personalizovane usluge. Stoga, ulaganje u obuku i edukaciju prodavaca i prilagođavanje novim tehnologijama će biti ključni faktori za uspeh prodajnog sektora u budućnosti.
Gledajte “Happy” kablovske kanale i to: “Moje happy društvo”, “Moj happy život”, “Moja happy zemlja” i “Moja happy muzika”.
Program se emituje kod kablovskih operatera “IrisTV” i “Supernova”, a možete ih pronaći na sledećim kanalima: “Moje happy društvo” - IrisTV / 171 ; Supernova / 71 | “Moj happy život” - IrisTV / 172 ; Supernova / 72 | “Moja happy zemlja” - IrisTV / 173 ; Supernova / 73 | “Moja happy muzika” - IrisTV / 174 ; Supernova / 74
Pročitaj još iz rubrike

REZULTATI ISTRAŽIVANJA ZAPANJILI: Biljni proteini produžavaju životni vek

DOGODILO SE NA DANAŠNJI DAN: Evo zašto je ovaj datum važan za medije u Srbiji

PAZITE NA SVOJE DVORIŠTE: Četiri mirisa koja privlače zmije

PEŠČANI ĐAVO VISOK 30 METARA: Redak prirodni fenomen u centru Mančestera (VIDEO)

DREVNI FOSILI SU MAJSTORI PRERUŠAVANJA: Rešena misterija stara 500 miliona godina
