Izvor: ALO.rs
02.09.2021 u 08:47

OTKRIĆE U EGIPTU! Pronađen fosil nepoznatog bića (VIDEO)

U Egiptu je otkriven 43 miliona godina star fosil dosad nepoznate vrste četvoronožnog kita.

Naučnici veruju da će im to poslužiti u rasvetljavanju evolucije kitova koji su sa kopna prešli u mora.

Fosil vodozemca, latinskog naziva Phiomicetus anubis, otkriven je u egipatskoj Zapadnoj pustinji, području koje je nekada prekrivalo more i koje je pružilo bogat niz otkrića u vezi sa evolucijom kitova.

Procenjuje se da je bio dugačak oko tri metra, težak 600 kilograma, a najverovatnije je bio i vrhunski predator.

Zanimaće vas i ovo: PRODAJE SE DINOSAURUS: Paklena cena za Velikog Džona (VIDEO)

Njegova lobanja podseća na lobanju Anubisa, staroegipatskog boga mrtvih koji je imao glavu šakala, pa je po njemu dobio latinski naziv.

„Phiomicetus anubis je ključna novootkrivena vrsta kitova i važno je otkriće za egipatsku i afričku paleontologiju“, izjavio je za Rojters glavni autor istraživanja Abduah Gohar.

Uprkos nedavnim otkrićima, šira slika o ranoj evoluciji kitova u Africi i dalje je većim delom misterija, navode stručnjaci.