Izvor: Kurir.rs/Luftika
21.07.2022 u 17:35
0

LETOVANJE U GRČKOJ PLATILI DO 2.000 EVRA, PA ZAVRŠILI GLADNI NA NJIVAMA: Neverovatna ispovest NOVOSAĐANA će vas potpuno frapirati!

Dejan Jakšić iz Novog Sada svoje letovanje 2022. sigurno neće zaboraviti. Naime, nakon više od 17 sati vožnje i tri pogrešna skretanja, put ih je, kako kaže, usmerio sa magistralnog puta u žitno polje. Sam kompleks hotela je, navodi Dejan, lep. Problem je lokacija.

OSIGURAJTE SE NA VREME: Dan u grčkoj bolnici i do 1600 evra! Evo i ostalih cena

– Uzeli ste nam 130.000 dinara za hotel koji se nalazi u žitnom polju. Oko hotela nema apsolutno ništa – požalio se Dejan turističkoj agenciji, a u javnost podelio da su do najbliže plaže išli peške po prašini kroz njive, duže nego što je agencija navela da je potrebno.

– U ponudi jedne poznate agencije stoji da je hotel udaljen 1.500 metara od grada. Merili smo više puta peške i kolima, kroz njive, zemljanim putevima ima 2.500 metara, a magistralom 3.100 metara – kaže Dejan medijima. 

Jedan od putnika Bojan Stanin, kaže za pomenuti portalt da, iako je na sajtu agencije navedeno da je hotel u kojem borave sa četiri zvezdice, oni na hotelu ni u celom resortu nisu uspeli da vide niti jednu.

Happy BSC je spremio za vas najmoderniju mobilnu aplikaciju da biste nas lakše pratili i bili u toku sa svim vestima. Našu aplikaciju možete preuzeti za ANDROID i iPHONE

– Na sajtu Barcina navedeno je da je hotel na odličnom mestu za šetnju do grada, kao i da za prevoz do plaže imamo šatl autobus. Sačekao nas je kombi sa osam sedišta koji pritom nije bio registrovan – prepičava Bojan.

Niti je, kako dodaju nezadovoljni putnici, išao po dogovorenom rasporedu.

– Taj hotel se reklamira kao odličan za boravak sa malom decom – kaže Bojan.

Da za to nije adekvatan zaključila je već prvog dana letovanja i putnica Milena Danojlić.

– Imali smo i dečja kolica, a stići do toliko udaljene plaže tako lošim putem bilo je izuzetno teško. Zamolili smo vodiča da nam nađu neki drugi smeštaj bliže plaži, slali mejlove agenciji, zamolili čak i svoju porodicu iz Srbije da ih s tim u vezi kontaktira.

Izlaska u susret, kaže vidno razočarana, nije bilo. „Tu ste, gde ste“ bio je, parafrazira, odgovor predstavnika agencije, zbog čega su odlučili da nađu novi zamenski smeštaj u svom aranžmanu i o novom trošku. Nakon tako dugih šetnji do plaže, reklo bi se, čovek lako ogladni, pa je dobro imati all inclusive ponudu u okviru hotela. Ni sa te strane, štaviše, sagovornici nisu imali reči hvale.

– Hrana je bila kao u kasarni. Neraznovrsna, bezukusna i nije je bilo dovoljno. Na kraju smo kupovali hranu – kaže Dejan.

– Makarone i špagete sa kečapom koje se vrte u krug su ishrana koja je u potpunosti neadekvatna za decu – razočarano priča Milena.

Neadekvatnim se, dodaju sagovornici, pokazalo i održavanje higijene smeštaja i hotelskog bazena, u kojem je, usput, mogao da se osveži ko god je hteo, jer gosti nisu imali nikakvu identifikaciju.

– Ne verujem da bih išta dobila žaljenjem. Na sajtu agencije ne možete ostaviti negativnu recenziju, a od odgovornosti se ograđuju rečenicom da hotel ima pravo izmene „all inclusive“ koncepta bez prethodne najave za koje organizator putovanja ne snosi odgovornost – kaže Milena.

U pravdu, sa druge strane, veruje Dejan Jakšić koji je svoje ne tako lepo iskustvo preneo uz šalu na svoj račun.

– To je bio naš medeni mesec . kaže uz smeh i dodaje: – Rekao sam ženi, nemoj, molim te, nikad više za ručak da spremaš makarone.

Sagovornik, međutim, kaže i da se oseća obmanuto i poniženo. Svoje nezadovoljstvo je iskazao i gorepomenutoj agenciji, a od njih je dobio odgovor da je „Barcino ispunio sve svoje ugovorene usluge“.

Odgovor agencije

Sličan je odgovor agencija prosledila i redakciji pomenutog portala. Oni navode da je hotel „Tropical“ sa njihove strane predstavljen fotografijama sa sajta hotela, a da je na Barcinovom sajtu uz GPS koordinate i Google mape moguće videti i satelitski snimak i na osnovu njega zaključiti kakva je okolina hotela. Kada je reč o restoranskoj ponudi, veruju da su „različiti ukusi“ ono što je moglo da stvori nezadovoljstvo kod druge strane i objašnjavaju da agencija ne može da utiče na vrstu hrane kao ni na način na koji se služe obroci.

Za okolinu, održavanje smeštaja i druge sadržaje odgovorna je, navode između ostalog, politika samog hotela, a s obzirom na to da se novac za smeštaj uplaćuje hotelu, agencija nije u mogućnosti da vrati novac i u tom slučaju je, kako kažu, teško izaći putnicima u susret.

Ipak, Dejan Jakšić namerava da pravdu potraži na višim instancama. Cilj mu je, kaže, povraćaj makar dela ne tako male sume koju su opredelili za svoje prvo bračno putovanje, ali i želja da njegovo iskustvo pomogne nekom sledećem putniku koji se za istu destinaciju odluči.

*Gledajte „Happy“ kablovske kanale i to: „Moje happy društvo“, „Moj happy život“, „Moja happy zemlja“ i „Moja happy muzika“.
Program se emituje kod kablovskih operatera „IrisTV“ i „Supernova“, a možete ih pronaći na sledećim kanalima:
„Moje happy društvo“ – IrisTV / 171 ; Supernova / 71
„Moj happy život“ – IrisTV / 172 ; Supernova / 72
„Moja happy zemlja“ – IrisTV / 173 ; Supernova / 73
„Moja happy muzika“ – IrisTV / 174 ; Supernova / 74

PREUZMITE MOBILNE APLIKACIJE

Gledajte “Happy” kablovske kanale i to: “Moje happy društvo”, “Moj happy život”, “Moja happy zemlja” i “Moja happy muzika”.

Program se emituje kod kablovskih operatera “IrisTV” i “Supernova”, a možete ih pronaći na sledećim kanalima: “Moje happy društvo” - IrisTV / 171 ; Supernova / 71 | “Moj happy život” - IrisTV / 172 ; Supernova / 72 | “Moja happy zemlja” - IrisTV / 173 ; Supernova / 73 | “Moja happy muzika” - IrisTV / 174 ; Supernova / 74

Ostavite komentar

Unesite pojam i stisnite enter