Izvor: novosti.rs
11.03.2024 u 16:30

AKO VAS MUČE BAKTERIJE, EVO REŠENJA: Ovaj sok je savršen za to

PREMA nedavno objavljenom istraživanj,u sok od paradajiza može da ubije salmonelu i druge bakterije koje mogu da budu štetne za probavni i urinarni trakt.

Studija je objavljena u Microbiology Spectrum-u,  Džeongmin Song, jedna od učesnica istraživanja, ističe da je cilj istraživanja bio da se otkrije sposobnost paradajza i soka od paradajza da ubiju crevne patogene, uključujući salmonelu, identifikujući antimikrobne peptide kao ključni faktor.

Nakon potvrde da sok od paradajza zaista eliminiše salmonelu, istraživači su analizirali genom paradajza kako bi identifikovali antimikrobne peptide. Istraživački tim je takođe sproveo testove na varijantama salmonele koje se često javljaju, proučavajući kako deluju antimikrobni peptidi. Zaključak studije ukazuje na to da sok od paradajza nije samo efikasan u eliminaciji salmolene, već i nekih drugih bakterija.

1 thought on “AKO VAS MUČE BAKTERIJE, EVO REŠENJA: Ovaj sok je savršen za to”

1. Ja inače pravim sok od paradajza kao zimnicu i kada nemam neku skuvanu čorbu uzmem iz flaše paradajz i stavim u veću dzezvu u kojoj obično kuvam čaj i skuvam paradajz , šta sam primetila , u toj dzezvi na dnu, dzezva je inače od rostfraja , prilkom kuvanja čaja na dnu se uhvati kao nešto što inače moram da ribam žicom neće običnim pranjem da se ukloni , a kada to ne uradim i kada stavim sok od paradajza i stavim da provri , prespem čorbu u duboki tanjir , pogledam u dno dzezve i nema onoga , toga što inače žicom moram da izribam ili da stavim sirće i prokuvam onda bi nestalo , znači da sok od paradajza verovatno tako čisti i zidove creva . Mislim da isto radi i ribanac ukiseljeni , ima da se kupi divan ribanac kiseli u plastičnim providnim koficama od oko 900 gr. , to treba da se jede , isto tako čisti zidove creva a služi i kao prebiotik .

Odgovori