parovi prijava happy zvezda prijava kviz happy talent šou

STRUČNJACI TVRDE: Ne preskačite obroke, ne izgladnjujte se, evo i zbog čega!

 

Ako ste stalno gladni, nemojte očajavati.

Lični trener Marcus Rice kaže kako je glad moguće kontrolisati. Objavio je fotografiju koja ilustruje devet načina kojima kontrolišemo želju za hranom.

1. Noću spavajte od 7 do 9 sati: Nedostatak sna budi želju za hranom.

2. Pijte kafu: Crna kafa prirodno suzbija glad.

3. Trenirajte snagu: Više mišića brže sagorijeva kalorije.

4. Pijte mineralnu vodu: Zbog mjehurića ćete se osjećati sito.

5. Jedite začinjenu hranu: Zbog začina će vaš organizam biti zadovoljniji.

6. Za užinu konzumirajte voće i povrće: Voće i povrće sadrži malo kalorija, a puno vlakana.

7. Unosite dovoljno vlakana u organizam: Ženama je potrebno oko 25 grama vlakana dnevno, a u organizam ih možete unijeti, osim voćem i povrćem, ako jedete orašaste plodove i žitarice.

8. Jedite zdrave masti: Duže ćete se osjećati sitima jer se zdrave masti koje sadrži losos, avokado, orašasti plodovi i žitarice sporije vare. 

9. Proteine unosite svakim obrokom: Pokušajte pojesti od 20 do 30 grama proteine po obroku.

“Kontrolisati glad ne znači preskakati obroke i izgladnjivati se, nego opskrbiti organizam energijom na pametniji način”, kaže Marcus.

“Uz ovih devet savjeta nećete biti toliko gladni, pa ćete se moći bolje fokusirati na svoje ciljeve.”

Kolektiv.me
Foto: Arhiva 

 

 

Pratite nas na društvenim mrežama

Preporučene vesti



Podeli novost

HappyTV

Cetvrtak
04:30 Rano jutro
06.45 Dobro jutro Srbijo
11:15 Letnji kamp Jutarnja kafica
11:40 TOP - SHOP
11:55 Vesti
12:05 Letnji kamp Jutarnja kafica
13:00 Vesti
13:05 Letnji kamp Jutarnja kafica
14:00 Letnji kamp - Live
15:30 Posle ručka
17:30 Telemaster
18:10 Kviz: Naslovna strana
18:35 Upoznajte Parove
21.00 Srbija na dlanu
22:00 Letnji kamp - Live
02:30 Letnji kamp - Live