STRES KAO SVAKODNEVNICA: Ovo su najbolji načini za njegovo isceljenje!

Nedavno sprovedena studija je pokazala da je više od dve trećine hronično iscrpljeno poslom, što svakako predstavlja i veliki izvor stresa. Posao, deca, upoređivanje sebe sa drugima, ali i finansijski problemi, ljubavni problemi, društvene mreže i tehnologije... sve su to svakodnevni izvori stresa.

Ipak, nije još sve izgubljeno - evo nekoliko saveta kako da se opustite i izborite sa stresom!

Otkrijte uzrok stresa

Ne možete da se opustite, ako najpre ne utvrdite šta je tačno uzrok stresa u vašem slučaju. Ignroisanje simptoma u nadi da će nestati sami od sebe nije baš najefikasnija tehnika. Zato, potrudite se da otkrijete uzroke stresa, a zatim da polako prevazilazite jedan po jedan.

Usporite disanje

Ova umirujuća tehnika disanja može da vam pomogne da se opustite, a zahteva samo nekoliko minuta. Udahnite duboko kroz nos i potrudite se da "pratite" protok vazduha sve do stomaka. Izdahnite polako na usta. Važno je da dišete sporo, da izbrojite do pet prilikom udisanja i još pet prilikom izdisanja. Time ćete poslati signal mozgu da se opusti.

Uživajte u masaži

Da biste opustili um, morate da opustite i telo, a malo toga je u tome efikasno koliko masaža.

Masažom ćete smanjiti tenziju u mišićima, ublažiti bolove, ali i sniziti nivo stresa i osećati se mnogo opuštenije.

Uživajte u toploj kupki

Još jedan sjajan način da opustite um i telo, a zahteva da ne radite baš ništa! Lepa, topla kupka će opustiti mišiće, poboljšati raspoloženje, sniziti stres...

Čitajte knjigu


Živimo u svetu koji je prezasićen tehnologijom, a mobilni telefoni i društvene mreže konstantno drže našu pažnju i čula su nam konstantno "zauzeta". Zato ponekad nema boljeg načina za opuštanje od čitanja dobre knjige.

Dremnite

Stres loše utiče na spavanje, zbog čega ste tokom dana umorni. Zato je svakako dobra ideja da dremnete popodne, 20-30 minuta - imaćete mnogo više energije i bićete mnogobolje raspoloženi.

Vežbajte

Svi imamo toliko toga na umu, da je ponekad stvarno sjajno "isključiti" um i posvetiti se telu - vežbanjem. Time ćete skrenuti sebi pažnju sa stresne situacije, a plus se tokom vežbanja luči endorfin, koji će vam pomoći da se bolje osećate.

Probajte novi hobi

Ljudi lako naviknu na rutinu, ali povremeno je dobro da "prodrmate" svoje dane nečim novim - poput novog hobija.

Gledajte filmove

U zavisnosti od raspoloženja i izvora stresa, ponekad prija da se "izgubite" u priči filma. Možete da ugodite sebi i kod kuće, ali i da sednete u mračnu salu bioskopa i zaboravite na stres, barem dok traje film.

 

 

 

Izvor: Stil.rs
Foto: Arhiva

 

 

Pratite nas na društvenim mrežama

Preporučene vesti



Podeli novost

HappyTV

Sreda
04:30  Rano jutro
06:45  Dobro jutro Srbijo
11:30  Kviz: Naslovna strana
11:55  Vesti
12:05  Provodadžija
12:55  Vesti
13:05  Provodadžija
13:55  Vesti
14:05  Serija: Suze moje sestre (R)
15:15  Posle ručka
17:30  Telemaster
18:10  Serija: Suze moje sestre
19:00  Čađava mehana
21:20  Provodadžija
22:20  Sudbine
23:20  Novajlije reality