JEDNA VEŽBA REŠAVA SVE PROBLEME: Evo kako da sagorite masti i popravite držanje!

Uz pomoć samo jedne vežbe, možete popraviti držanje celog tela, ali i dovesti liniju do savršenstva...

Letnja sezona je uskoro tu, a sa njom i odlasci na more, kupanje u bazenima i pokazivanja najlepših trendova u kupaćim kostimima. Većina dama se muči sa viškom kilograma, ali to ne mora da bude i vaš problem!

Predstavljamo vežbu koja će vam pomoći da skinete višak kilograma, zategnete se i istovremeno popravite držanje tela.

Koja je to vežba i kako je poravilno raditi?

U pitanju je obrnuti planking sa dizanjem i spuštanjem zadnjice.

Sedite na pod i ispružite noge ispred vas. Ruke stavite na pod i raširitie prste kako biste imali bolji balans.

Nagnite se unapred za 45 stepeni prema podu,a  ruke stavite ispod zadnjice tako da kreiraju pravu liniju od ramena.

Težinu prebacite na šake i pete i počnite da dižete zadnjicu. Podignite i torzo i noge tako da sa celim telom pravite pravu liniju, kao dok radite klasičan planking. Stegnite stomačne mišiće i ucuvite stomak dok podižete torzo.

U ovoj pozi se držite između 15-60 sekundi, a zatim se polako spuštajte na pod.

Efekat vežbe:

Zategnuta zadnjica i listovi; U poređenju sa klasičnim plankingom, obrnuti uključuje zadnjicu i listove mnogo više.

Poboljšani metabolizam; Dok radite olank, kalorije se mnogo više sagorevaju nego kod dinamičnih vežbi. Dokazano je da ljudi koji najviše rade ovu vežbu nemaju problem sa metabolizmom.

Odlično stanje kičme; Obrnuti planking garantuje poboljšanje držanja, jer se u njem u koriste mišići koji kičmu drže pravom. Ovo je naročito bitno za sve one koji rade u kancelariji i sede.

Oslobađa grčeve i bolove u leđima; Ako radite ovu vežbu minimum 3 do 4 puta nedeljno, oslobodićete se bolova u kičmi. Obe vrste plankinga su odlične u rešavanju ovakvog problema.

Jaki trbušnjaci i ravan stomak; Važno je da ne spuštate previše karlicu ili zabacujete glavu unazad. Ramena takođe treba da budu ravna. Ova vežba takođe jača i ruke, dok istovremeno isteže mišiće ramena.

 

Izvor: zenskimagazin.rs
Foto: Twitter/Ta_Srna

Pratite nas na društvenim mrežama

Preporučene vesti



Podeli novost

HappyTV

Subota
04:30  Rano jutro
06:45  Dobro jutro Srbijo
09:00  FILM
11:00  Prelo u našem sokaku
11:55  Vesti
12:00  Prelo u našem sokaku
12:55  Vesti
13:00  Prelo u našem sokaku
14:00  Čađava mehana
15:30  Posle ručka
17:30  Telemaster
18:10  Glamur specijal
19:00  Čađava mehana
21:00 Ćirilica
23:20  Novajlije - Žurka
02:30  Posle ručka