OVAKO ĆETE OBRADOVATI SARADNIKA: Najbolje ideje za klasičan poslovni poklon
Proslava kraja stare i doček Nove godine se i u poslovnom svetu obeležava malim znacima pažnje koji se daruju zaposlenima, poslovnim partnerima i klijentima. Iskazivanje poštovanja i zahvalnosti za ostvarenu saradnju su samo mali deo emocija koje će se preneti simboličnim darivanjem.
Prilika je idealna da se firma i promoviše kroz reklamni materijal koji je vešto uklopljen sa poslovnim poklonima i da tako ujedno kaže mnogo toga o firmi koja poklone daruje.
Klasični pokloni nikada ne izlazi iz mode, naročito u poslovnom svetu. Odgovaraju svakom biznisu i dozvoljavaju personalizovanje pa imaju mnogo veći značaj za obe strane. Upravo zbog toga su i najbolji način prezentovanja svaki put.
Mali znaci pažnje koji govore mnogo toga
Najveći broj firmi se u samom startu odlučuje na klasične poklone kao što su sveske, kalendari, rokovnici, šolje, hemijske olovke, privesci, upaljači… Biraju se zato što su ovo jeftini, a efektni pokloni koji dozvoljavaju štampu po želji i postaju sredstvo posredne promocije pošto će ih zapaziti veliki broj ljudi.
Ipak, da bi bili odgovarajući treba odabrati vrste koje svojim izgledom i bojom privlače pažnju pa je prodaja kvalitetnog reklamnog materijala svakako bitna jer je kvalitet upravo ono što u ovoj grupi čini razliku.
Na olovkama i upaljačima je moguće utisnuti logo firme, a na rokovniku i diskretnu adresu sa brojem telefona. Mnogi će biti u prilici da zapaze informacije i iskoriste ih onda kada im to bude potrebno.
Odabir stvari za poklon može da obuhvati više proizvoda ili se oni mogu davati zasebno. Svaka ideja je odlična i svakako će obradovati zaposlene, klijente, ali i posetioce sa kojima ćete možda u budućnosti sarađivati. Cena svakako dozvoljava da se daruje veći broj ljudi.
Klasični poslovni pokloni koji mogu da imaju elegantnu notu – personalizovani stoni predmeti
Osnovne varijante se mogu unaprediti pa da budu luksuznija opcija koja može biti izrađena od kože, drveta, biti neobičnog oblika, odličnog kvaliteta, prelepog dizajna…
Najčešće se daruju poslovnim partnerima, ali se i dodaju uz druge proizvode pa se uklapaju uz kalendare, rokovnike, priveske…
Na ovakvim poklonima se u glavnom postavlja logo firme ili poslovni moto što će na diskretan način oduševiti svakog ko predmet zapazi. Cena jeste nešto viša, ali vredi uložiti i u ovakve darove jer će se isplatiti kroz građenje boljeg mišljenja o firmi.
Kreiranje poklona koji su napravljeni za dame i gospodu je jedan od odličnih načina da svojim zaposlenima i saradnicima pokažete koliko vam je stalo do dobre poslovne atmosfere i čvrstih odnosa.
Za ovu namenu je najlakše pokloniti muškarcima kravate, a ešarpe i marame damama. Poklon koji ostaje kao uspomena, rado će se nositi i uvek asocirati na darodavca.
Sastavljaju se najčešće onda kada se zna kome će koji poklon pripasti i mnogo je ličniji način iskazivanja osećanja. Možda vam Džef Bezos da inspiraciju.
Tehnološki dodaci koji su potrebni u svakoj kancelariji
Bilo da se pokloni spremaju za zaposlene ili klijente, mali tehnološki gedžeti su svakako postali klasičan i interesantan poklon koji će se često koristiti.
Važno je naglasiti i to da su ovo i originalni i univerzalni proizvodi jer se prave u raznim bojama, oblicima, mogu biti multifunkcionalni i onome koji ih dobije biti stalno na usluzi što i je ste cilj poklanjanja.
Prodaja kvalitetnog reklamnog materijala ove vrste svakako zahteva nešto veći budžet za kupovinu poklona, ali je originalan i zanimljiv izbor koji se svakome sviđa. Uz to, moguće je personalizovati svaki predmet po želji ili ga kombinovati sa nekim jeftinijim izborima što takođe može biti dobra odluka.
I pakovanje je deo poklona o kome se mora voditi računa
Marketing strategija koristi svaku priliku da poveće poslovanje sa što većim brojem ljudi pa je čak i pakovanje poklona postala svojevrsna umetnost. Ukrasna kesa sa odštampanim logom firme i drugim detaljima se podrazumeva, ali je važno i da novogodišnji poklon bude pravilno upakovan kao još jedan vid promocije.
Svi će primetiti neobičan ukrasni papir koji na sebi može da ima logo ili moto kompanije, a njegove boje i mašne da budu u bojama firme.
Ne sme se zaboraviti ni kutija za pakovanje koja sadrži poklon. Često se biraju ukrasna pakovanja od luksuznog kartona koji primaocu poklona govori da je važan firmi i da se vodilo računa o svakom detalju.
Ukrasnu kesu će videti jako veliki broj ljudi jer će se ona koristiti i nositi svuda. Mnogi će videti i kako izgleda samo pakovanje poklona i na indirektan način doznati više informacija o firmi i šta ona predstavlja. Sve su to marketinški sistemi koji na suptilan način formiraju mišljene i vrše efikasnu promociju, a onaj koji je poklon dobio će biti zahvalan na lepom detalju.
Darivanje je jedan od lepih načina da se iskaže poštovanje, privrženost i zahvalnost. U poslovnom svetu bitni datumi se obeležavaju i davanjem poklona što je odlična prilika i da se firma promoviše. Ipak, na prvom mestu je važno da se vodi računa o odabiru samog dara, da li se on daje budućim saradnicima, klijentima, poslovnim partnerima
Gledajte “Happy” kablovske kanale i to: “Moje happy društvo”, “Moj happy život”, “Moja happy zemlja” i “Moja happy muzika”.
Program se emituje kod kablovskih operatera “IrisTV” i “Supernova”, a možete ih pronaći na sledećim kanalima: “Moje happy društvo” - IrisTV / 171 ; Supernova / 71 | “Moj happy život” - IrisTV / 172 ; Supernova / 72 | “Moja happy zemlja” - IrisTV / 173 ; Supernova / 73 | “Moja happy muzika” - IrisTV / 174 ; Supernova / 74