Izvor: KURIR
07.03.2024 u 16:55
1

PRVI TEST! KRAJ BARSELONE SMO VOZILI NOVU TOJOTU JARIS: Najjači motor dosad, sportske performanse i ultra-niska potrošnja!

Visoka moda vlada u Siđesu, mondenskom gradu kraj Barselone. "Jaris" se stopio u ovoj atmosferi, sa svojom kao Neptun plavom bojom i oštricama na krajevima prednje maske kojima seče morski vazduh.

Za lansiranje restilizovane verzije spremili su paket „premijer edišn“, koji znači crni krov kao kontrast, kao i novodizajnirane 17-inčne alu-felne.Plava tema se nastavlja u kabini. Tu su kontrastni šavovi na presvlakama sedišta, kao i ukrasi na instrument tabli i panelima vrata. Premijum atmosfera je očekivana, ali novost je pod haubom.

„ŽIVELO SRPSTVO“: Kako je Tesla govorio prilikom posete SRBiji

 

Pod stopalom je primetno jači obrtni moment. Vozili smo novu, pojačanu verziju, koja sad broji 130 konjskih snaga, uz postojeći „hibrid 115“. Odlična mera za brdoviti teren kojim smo isprobali nove karakteristike „Tojotine“ zvezde koja traje punih 25 godina. Inženjeri „Tojote“su napravili jači generator elektromotora i odradili reviziju softvera za upravljačku jedinicu napajanja (PCU). Skok snage je 12 odsto, a moment je povećan sa 141 Nm na 185 Nm. U praksi osećamo kako automobil lakše reaguje na papučicu gasa. Sprint do 100 km/h traje samo 9,2 sekunde, što je čak pola sekunde brže od verzije sa 115 KS. I ubrzanje od 80 do 120 km/h je za pola sekunde brže i sada traje samo 7,5 sekundi. Skraćeno vreme ubrzanja primetno je u krivinama i tokom manevara. Sem toga, „jaris“ sada ima dodatnu dinamiku bez žrtvovanja efikasnosti. U kombinovanoj vožnji trošio nam je 4,1 litar benzina, što može biti i manje, doduše i više, mada to nije jednostavno.

Takođe, stabilnost oduševljava, doduše s felnama 17 sve ide lakše. Auto je upravljiv i sportski. Veza volana i asfalta je primetna, kao i uživanje koje nas prati na svakom kilometru. Izolacija kabine je poboljšana, što takođe sabiramo kao još jednu bitnu performansu. Malo je automobila u B-segmentu koji vas opijaju oktanima pa želite da ih vozite sve više. „Tojota“ je opterećena bezbednošću, a svaka generacija „jarisa“ bila je razvijena tako da uvek bude najbezbedniji mali automobil na svetu. I ovaj ima bogatu aktivnu i pasivnu sigurnosnu opremom i vrhunsku konstrukciju. Pomenimo da, sem opcije da sam koči, sistem T-Mate pruža zaštitu i kad je automobil u stanju mirovanja. Ako registruje saobraćaj, ili biciklistu, audio-sistem upozorava vozača i pomaže u sprečavanju nenamernog otvaranja vrata. U saobraćaju smo to isprobali, a svaki put „jaris“ reaguje kad ga pustimo da se bez kočenje približi vozilu ispred. Takođe, upozorava i prilikom približavanja raskrsnicama ako primeti moguću opasnost. Ove sisteme ima malo automobila visoke klase.

Hibrid 130

Benzinski motor: 1.490 ccm Ukupna snaga: 130 KS Dužina: 3.940 mm Širina: 1.745 mm Ubrzanje 0-100 km/h: 9,2 s

PREUZMITE MOBILNE APLIKACIJE

Gledajte “Happy” kablovske kanale i to: “Moje happy društvo”, “Moj happy život”, “Moja happy zemlja” i “Moja happy muzika”.

Program se emituje kod kablovskih operatera “IrisTV” i “Supernova”, a možete ih pronaći na sledećim kanalima: “Moje happy društvo” - IrisTV / 171 ; Supernova / 71 | “Moj happy život” - IrisTV / 172 ; Supernova / 72 | “Moja happy zemlja” - IrisTV / 173 ; Supernova / 73 | “Moja happy muzika” - IrisTV / 174 ; Supernova / 74

1 thought on “PRVI TEST! KRAJ BARSELONE SMO VOZILI NOVU TOJOTU JARIS: Najjači motor dosad, sportske performanse i ultra-niska potrošnja!”

  1. Izvinite, ali totalno glupu objavu do sada nisam pročitao.Zašto? Pa zato što vi nama šaljete neke informacije, konkretno probali ste tojotu yaris, a u prilogu zakačili njenu sličicu sa natpisom na vratima gepeka.Zaključak: niste vi vozili ni probali ništa, već ste samo negde „pokupili“ ovih par podataka uz jedva pronađenu sličicu, ko bojagi, plasirali nam informaciju o novoj tojoti yaris. Savet: ne bavite se poslom za kojeg niste kvalifikovani, pogotovo ovako javno.

    0
    0
    Odgovori

Ostavite komentar

Unesite pojam i stisnite enter