parovi prijava happy zvezda prijava kviz happy talent šou

ZATEGNITE SE: Ovo su lagane vežbe za vitke noge!

 

Za dame koje brinu o svom izgledu, noge su jedna od najvažnijih stavki. Probajte ove vežbice koje će vam pomoći da i po tom pitanju budete u top formi.

1.) Dlanovima i kolenima se oslonite na podlogu, pogled usmerite ka podu. Desnu nogu podižite, ali tako da se između kolena i kuka formira prav ugao. Ponovite deset puta, pa pređite na levu nogu. Ova vežba zateže mišiće gluteusa, zadnje lože, ali i listova.

2.) Lezite na leđa, ruke i noge ispružite pored tela. Polako podižite i spuštajte noge, tako da se kičma ne "odlepljuje" od poda. U početku možda nećete moći da noge podižete visoko, ali to i nije neophodno. Slušajte svoje telo i ne prelazite granice, dovoljno je da ih malo odižete od tla, pet puta uzastopno. Vežba je odlična za stomačne mišiće, butine i listove. Čim osetite da vam se butina zateže, zaustavite se.

3.) Lezite na desni bok, desnom rukom pridržavajte glavu, a levom pritiskajte podlogu. Noge su ispružene. Levu nogu podižite uvis dok ne osetite zatezanje (raspon zavisi od fleksibilnosti). Ponovite deset puta, pa promenite stranu. Vežba jača unutrašnju stranu butina, kao i bočne stomačne mišiće.

 

 

Alo.rs

Foto/arhiva

Preporučene vesti



Podeli novost

HappyTV

Ponedeljak
04:30 Dobro jutro Srbijo
11:00 Parovi - live
11:55 Vesti
12:05 Parovi - live
12:55 Vesti
13:10 Parovi - live
14:05 Beni Afet serija
15:00 Parovi - live
16:00 Posle rucka
17:00 Parovi - live
17:30 Telemaster
18:00 Kviz: Naslovna strana
18:30 UPOZNAJTE PAROVE
19:55 Bingo
20:25 Cirilica
slede Parovi - live