parovi prijava happy zvezda prijava kviz happy talent šou

NEMOJTE ODUSTATI: Ako želite da smršate pazite na ovih 5 stvari!

Nemojte odustati: Prvih nekoliko sedmica organizam se navikava na prehranu i vežbanje pa budite strpljivi. Dobro organizirana prehrana aktiviraće metabolizam.

Imajte na umu da ono što jedete može imati veći učinak na mršavljenje od toga koliko vežbate i koliko ste kilograma istopili na spravama u teretani, upozorava Chris Ryan, poznati trener fitnessa i autor nekoliko knjiga o vežbanju. Osim toga, kod svakog vežbanja postoji nekoliko pitanja na koja biste morali odgovoriti: 

1. Vežbate li najmanje tri puta po pola sata sedmično? 

To je minimum vežbanja da biste skinuli suvišne kilograme, s tim da tokom tih pola sata vežbate u ritmu koji vam odgovara, ali tako da ipak osećate da vam je vežbanje naporno. 

2. Možete li čavrljati tokom treninga? 

Ako možete razgovarati ili pevušiti dok vežbate, poačajte tempo vežbi jer još niste dosegnuli maksimum. U redu je tako vežbati ako vežbate svaki dan, no tri puta sedmično po pola sata morate “videti sve zvezde” ako želite izgubiti na težini. 

3. Držite li se uvek iste rutine?

Iste vežbe, uvek s istim brojem ponavljanja, mogu vas ubiti od dosade, pogotovo ako ste uvek u istoj teretani, okruženi ljudima koje već poznajete. No takvo vežbanje postaje dosadno i za mišiće. S vremenom će se prilagoditi i za vežbanje ćete trošiti puno manje kalorija nego na početku. 

4. Je li vežbanje za vas previše stresno? 

Što više stresa u životu, to će telo više pribegavati tome da pohranjuje višak masti na nezgodnim mestima. Ako se ubijate od posla da biste nekako izdvojili sat i po vremena za teretanu, ili vežbate mahnito da biste odradili sve vežbe u kraćem vremenu, to može biti prevelik stres. Radije razmislite o tome. 

5. Osećate li bolove od vežbanja i nakon dva dana? 

Iako je bol u mišićima nakon vežbanja znak da ste vežbali dobro, ne biste trebali osećati bolove duže od 48 sati nakon treninga. Ako je tako, preterali ste i vaši se mišići neće dobro oporaviti do drugog treninga, što može dovesti do konstantnog umora i razdražljivosti.

 

Izvor: pressonline.rs
Foto: Pixabay

Pratite nas na društvenim mrežama

Preporučene vesti



Podeli novost