parovi prijava happy zvezda prijava kviz happy talent šou

JOGA: Odlično rešenje za one koji žele da imaju lepo telo, a ne žele da idu nigde!

 

Da praktikujete jogu, treba vam 15 minuta vremena, mekani tepih i vaša želja. Da bi vežbe imale dobar efekat, potrebno je da razumete tehniku vežbanja. Zapamtite, ispravnost joga poza garantuje dobar rezultat.

Stručnjaci savetuju da praktikujete jogu 3-4 puta nedeljno.

Poza „luk“

Ova poza neće samo ojačati mišiće zadnjice i butina, već će biti vrlo korisna i za leđa. 

Lezite na stomak, sa bradom na prostirki i sa rukama pored tela. Savijte kolena, a rukama uhvatite skočne zglobove. Udahnite i povucite pete od sedalnih mišića podižući istovremeno butine sa poda. Ostanite u položaju 10 - 20 sekundi. Lezite na stomak da se odmorite sa jednim obrazom na podu, a potom ponovite vežbu još nekoliko puta.

Poza "Kobra"

„Kobra“ je veoma korisna za zadnjicu, ali i za leđa - čini mišice ne samo jakim, već i elastičnim. Da biste izvršili ovu vežbu potrebno je da legnete na stomak. Stavite dlanove ruke blizu grudi. Udahnite i podignite grudni koš sa poda. Napregnite mišiće kukova i zadnjica. Ostanite u pozi 20-30 sekundi.

Poza „ratnik“

Poza „Ratnik“ jača mišiće nogu, a takođe trenira izdržljivost. Stojite ravno, a zatim desnom nogom zakoračite napred. Leva noga treba da bude ispružena. Polako savijte desno koleno i pazite da koleno ne prelazi nivo nogu. Ispružite ruke i potrudite se da budu u ravni sa vašim nogama. Ostanite u ovoj pozi 20-30 sekundi.

 

Izvor: kolektiv.me
Foto: Pixabay

Pratite nas na društvenim mrežama

Preporučene vesti



Podeli novost

HappyTV

Petak
04:30 Dobro jutro Srbijo
07:55 Vesti
08:00 TOP - SHOP
08:15 Dobro jutro Srbijo
10:40 PINK
10:55 Vesti
11:00 Parovi Jutarnja kafica
11:40 TOP - SHOP
11:55 Vesti
12:05 Parovi Jutarnja kafica
12:55 Vesti
13:10 Parovi Jutarnja kafica
14:00 Beni Afet serija
14:55 Parovi - Live
16:15 Posle rucka
17:30 Telemaster
18:05 Kviz: Naslovna strana
18:35 UPOZNAJTE PAROVE
21:00 Parovi Nominacije
02:30 Parovi - Live