Izvor: GLOSSY
23.04.2024 u 09:38
0

NAŠI EKSPERTI NA NAJVEĆEM REGIONALNOM FESTIVALU POSVEĆENOM MEDIJIMA I KOMUNIKACIJAMA

U čak 5 panela Weekend Media Festivala učesnici iz kompanije WMG

Među 150 panelista i predavača iz 15 zemalja sveta koji ove godine učestvuju na Weekend Media Festivalu u Rovinju, četvoro predstavnika naše kompanije WMG podeliće svoja iskustva i uvide u najaktuelnije teme i trendove. Reč je o najvećem regionalnom festivalu posvećenom industriji medija, komunikacija, marketinga i poslovanja, koji se i ove godine održava u u staroj “Tvornici duhana” u Rovinju u periodu od 21. do 24. septembra.

Kompanija WMG je nastala integracijom najveće medijske kompanije u regionu Adria Media Group i vodeće kompanije za digitalne transformacije Wireless Media. WMG je broj 1 digitalna medijska kompanija na Zapadnom Balkanu sa impresivnim brojem brendova (32 digitalna izdanja, 8 štampanih izdanja i 3 televizije). Zahvaljujući naprednoj tehnologiji i timu profesionalaca, WMG stvara izuzetne medijske sadržaje za sve kanale, a partnerima nudi vrhunsku platformu za oglašavanje omogućavajući im da unaprede svoje poslovanje.

 

Jedan od učesnika ovogodišnjeg Weekend Media Festivala je prvi čovek Kurira, glavni urednik Aleksandar Đondović, koji će učestvovati u panelu “Transformacija medija”.

On će govoriti o transformacijama unazad četiri godine zahvaljujući kojima se Kurir pozicionirao kao najsnažniji medijski brend.

 

Bojana Zimonjić Jelisavac, glavna urednica medijskog multibrend koncepta Mondo+ koji obuhvata portale Mondo, Euractiv, Elle, National Geographic i druge lifestyle i human interest brendove u okviru WMG kompanije, učestvovaće na panelu “Kako vratiti interes za News”, zajedno sa urednicima nekih od vodećih medija u regionu.Ruža Veljović, direktorka korporativnih poslova i korporativnih komunikacija WMG-a, učestvuje u panelu pod nazivom “Gde PR-ovci greše?” Na osnovu svog bogatog iskustva rada u medijima, govoriće o odnosu ljudi koji se bave PR-om tj. odnosima s javnošću i novinara.

Ove godine, za razliku od prethodnih, pripremljen je ceo jedan segment programa pod nazivom “HR Weekend”, a posvećen je HR profesionalcima, menadžerima ljudskih resursa, poslodavcima i predstavnicima kompanija.

 

Otkrivamo vam slušalice koje ostaju na svom mestu čak i tokom najintenzivnijih aktivnosti
Direktorka ljudskih resursa i organizacionog razvoja u našoj WMG kompaniji Jelena Vuković imaće priliku da podeli svoja znanja i iskustva u okviru 2 panela: “HR TECH FOR NON-TECH HR” i “Kako trendovi diktiraju HR strategiju”

Poseban pečat Weekend Media Festivalu ove godine daje Method agencija, koja posluje u okviru naše kompanije WMG.

Method je full service agencija koja se bavi kreativom, content produkcijom i performance marketingom. Sa svojim interdiscipliranim timom, Method stvara priče i ostvaruje rezultate koji obezbeđuju digitalnu budućnost brendova. Ovaj tim iskusnih profesionalaca stiže na festival da pruži podršku u stvaranju nezaboravnih video sadržaja.

 

Njihova misija je da uhvate duh festivala, zabeleže izjave učesnika i posetilaca, i prenesu ključne zaključke sa panela kako biste mogli uživati u festivalu, gde god da se nalazite. Sa timom Method agencije, atmosfera inspirativnih predavanja, jedinstvenog networkinga i nezaboravne zabave zaživeće na ekranu i društvenim mrežama!

 

PREUZMITE MOBILNE APLIKACIJE

Gledajte “Happy” kablovske kanale i to: “Moje happy društvo”, “Moj happy život”, “Moja happy zemlja” i “Moja happy muzika”.

Program se emituje kod kablovskih operatera “IrisTV” i “Supernova”, a možete ih pronaći na sledećim kanalima: “Moje happy društvo” - IrisTV / 171 ; Supernova / 71 | “Moj happy život” - IrisTV / 172 ; Supernova / 72 | “Moja happy zemlja” - IrisTV / 173 ; Supernova / 73 | “Moja happy muzika” - IrisTV / 174 ; Supernova / 74

Ostavite komentar

Unesite pojam i stisnite enter