Jednočasovni igrački komad „Običan prostor“ premijerno je izveden pre 11 godina na Adelejd festivalu (2013), i odigran je više od 1.100 puta u 37 zemalja sveta. Trupa „Gravity & Other Myths“ je relativno mlada, osnovana je 2009. godine.
Kreaciju projekta „Običan prostor“ je realizovao čitav ansambl igrača na sceni: Martin Šreiber, Laklan Bins, Jaša Bojs, Jakob Randel, Triton Tunis-Mičel, na muziku Eliota Zornera. Zbog scenskih efekata, predstava nije namenjena deci ispod 5 godina, što je preporuka celog tima. Adelejd je administrativni centar i najnaseljeniji grad Južne Australije, jedne od australijskih država. Prema proceni iz 2012. godine, u gradu je živelo 1.277.174 stanovnika.
HITNO SAOPŠTENJE ATELJEA 212 NAKON HAPŠENJA UPRAVNIKA: Ovo je VAŽNA ODLUKA UPRAVE pozorišta
Tako je Adelejd sa svojih 1,1 miliona stanovnika u širem području, peti grad po veličini u Australiji posle Sidneja, Melburna, Brizbejna i Perta, ali je ipak veći od glavnog grada Kanbere. U ovom gradu funkcioniše trupa koja nam gostuje sutra dva puta.
Kako se navodi u tekstu za ovu predstavu, umesto finog podešavanja komada uz pomoć šminke, osvetljenja, izvođači su namerno odabrali da krenu u suprotnom pravcu, tako što su se fokusirali isključivo na svoje izuzetne veštine, poverenje i prijateljstvo. Publika je deo ove priče, jer prema ideji trupe, čini ram za ovaj komad.
Kompanija „Gravity & Other Myths“ je prepoznata kao jedna od najuzbudljivijih cirkuskih trupa u Australiji i ona stvara projekte koji su izuzetno telesni, originalni i iskreni. Njihovi komadi neguju obične ljudske veze, dok se izazovi cirkuskog žanra postižu kroz konceptualnu sofisticiranost i akrobatsku virtuoznost.
Do sada su stvorili šest celovečernjih produkcija, koje su visoko ocenjene od strane kritike i publike u Australiji i širom sveta. Svetski mediji pišu kako „možete osetiti vrelinu, čuti svaki udah i zaroniti u svaki trenutak, i da je „međusobna iskrenost suština predstave“.
Kritike su uveliko istakle svoje analize – „ovom nagrađivanom delu nikada ne nedostaju uzbuđenja, potpuni trijumf“ (The Guardian) i „izvedene akrobacije koje prkose gravitaciji zaista oduzimaju dah i zadovoljstvo ih je gledati“ (The Stage).