Izvor:
12.06.2018 u 18:23
0

POSLE RUČKA:

Saobraćajne nesreće koje menjaju život kako nastradalof tako i porodica prićamo o bezbednosti u saobraćaju

Posledice u saobraćaju

Koje nas sudbine navode da pomognemo?

Pomoć drugome oplamenjuje

Gosti u studiju bili su Igor, Katarina Adamović, Rada Radenović, Svetlana Miljuš, Jasmina Milošević

Svetlana Miljuš, Rada Radenovič, Igor Katarina

Saša je doživeo saobraćajnu nesreću, udario ga je traktor na koji je naleteo. Bio je na moto skupu. Mi smo otišli na neki izlet. Javio mi je da je stigao i drugaru je jednom zazvonio teleon i videla sam da su svi počeli da se komešaju. Saznali smo da je nastradao Saša. U bolnici nam je hirurg rekao da ne može da nam da ni jedan posto žense da će Saša ostati živ i da se uzdamo u njegovu mladost, snagu i Bogu. Molila sam se da ostane živ i da je najbitnije da se saća izvuče. Aleksandar se probudio iz kome i sledeči šok je taj sa on nije mogao ništa i pitala sam dokroea kada će ga skinuti sa veštačke kome

  • Moj brat je imao saobraćajnu nesreču i nisu mu davali šanse da će preživeti i davali su mu par meseci života. Mi smo ga na svoju ruku odveli kući borili smo se da ga podignemo na noge. Moj brat je išao motorom sa drugoarom i na izlazu iz Bačke pPalenke je pretekao svog drugara i jedan čovek je izleteo sa trektorom i kako se uplašio dodao je gas i oj brat je direktno glaovom udario u vozilo. Jezik mu je upao u grlo i srečom na vreme je jezik izvučen. Moj brat je sada zarobljen u sebe ali radimo sve da bi njegov oporavak bio svakim danom sve bolji. Imamo poseban vid komunikacije sa bratom. Apelujem na sve ljude dobre volje da po

Šta ste sve slušali?

  • Govorili su nam da nije imao kacigu, da nie imao opremu. Na njegovoj opremi nema ničega samo jedne ogrebotine. M

Saobraćajna nesreća je nemarnost nekog ko j +e upravljao vozilom došlo do nesreče

Kako se obezbečuje put i treotoari, kak se obeubeđuju kolone dece? I zađtititi motoriste

  • Bitno je da nose zatvorenu kacigu. Najčešće povrede su u predelu brade i ako padne glava je zaštićena. Izuzetno je bitno da imaju jako dobru koncentraciju da bi mogli da predvide reakciju vozača ispred njih i da budu vidljivi. Kada se dese nezgode obično vozač putničkog vozila govore da nije video. Važno je da su vidljivi i da nose jarke noje – rekla je

  • Vozaži koji voze velike motore su jako obazrivi i oni zaista poštuju sva pravila. Mlade ljude obučavamo i govorimo da je jako važno da ne postoji brzina koja im je draža od života – rekla je Svetlana Miljuš i dodala
  • Na licu mesta gde se neugoda dogodila se vidi šta se dogodilo. Svako drugo lice koje strada kao pešak je starije preko 65 godina. stradaju ljudi koji su nas učili da pogledamo levo i desno pre nego što pređemo put – rekla je Svetlana Miljuš.

Moj otac je nastradao prelazeći put. Momak kojije bio na motoru je izašao iz kolonae na mestu gde je puna linija. Dosta putamotociklistine poštuju linije i pretiču i izačli su velikom brzinom iz kolone i udario je oca koji je udario glavom od asvalt i posle par sati je preminuo. Motociklista je pobegao sa lica mesta. Niko nikog nema nameru da ubije, ali moraju da se poštuju pravila – rekao je Igor

Postoji gomila faktra koji dovode do nesreće. Postoje „crne tačke“ koje ss posle tri sao

Godišnj u svetu pogine milion i po . Na svaka dva minuta dogovi se da strada. Svakog četvrtog minuta pogin jedno dete. Sama smrt na putu je traumatičan dogašaj i te posledice nisu samo onoga ko je stradao več i porodice . složila bih se da postoje zemlje na koje mi đelimo da se ugledamo kada je u pitanju sobraćaj. Ja se iskreno nadam da su njihovi putevi na pravcu ka nama. Kadasov sistem. Največi broj saobračajnih nezgoda je ljudi koji su u pravcu, pa tek onda sletanje sa krivine, klizav put nije problem, više nezgoda se dešava kada su putevi suvi što je jako zanimljivo –

Ljudi su jako ljuti na ljude na motoru

  • Da, na preticanje, na brzinu i pogotovo ako gazi liniju. Motociklisti jesu najranjivija kategorija na putu

Koliko su ljudi spremni da pomognu?

  • Ljudi su spremni da pomognu. Moje društvo i ja organizujemo razne humanitarne koncerte i postoje žiro raćuni

Da li se događa ono da svi dolaze, a posle nigde nikog nema?

  • Ljudi su bili, neki su ostali, a neki više i ne dolaze. Kažu da im je teško , a ne shvataju koliko je bratu teško što njih nema . presrečan je kada vidi motore, ali na pitanje da li bi opet seo na motor, odmahne glavom da ne bi – rekla je Katarina.

Koliko vas veže pojas kada sedi pozadi u kolima?

  • Četvoro ljudi je bilo u autu i svi su bili vezani osim jednog. Prilikom udara svi su poginuli osim onog koji nije bio vezan. Ubio ih je onaj što nije bio vezan udarajuči telom u ljude koji su bii vezani. To je strašno –

Ibarska magistrala je uvek u izgradnji i semafori su na mestima na kojima ne bi trebali da budu, tamo gde im nije mesto. Kako suzbiti nervozu na putu?

  • Kada pogledamo statistiku jul i avgust su dva meseca u kojima se događa veliki broj saobračajnih nezgoda. Apelujem na one ljude koji se kreću tim putevima da prave pauzu na svakih pola sata i da na put krenu kada su naspavani i odmorni. Jedini lek za umor je odmor i tak okada je vozač odmoran tada treba da krene na put. Postoje četvorojezični flaejeri koji dolaze do svih vozača koji ulaze u Srbiju. U isto vreme se obračamo svim vozačima. Petak i subota od 6 do 11 uveče su pikovi u danima koji ljudi odlaze ili dolaze na smene odmora. Od svega do sada najviše razultata daje kada smo na licu mesta ikada delimo flajere. Druga stvar je što se automobilska industrija prilagošava da podsečaju vozače da se omore posle 20 minuta

Kada se pojavljuje umor?

  • Kada se pojavljuje umor vozači otvaraju prozor, pojačavaju muziku. Ne lek jedini je da stanete i da se osmorite – rekla je

Koliko nesreća promeni način života?

  • Potpuno. Kada sam išao put Crne Gore video sam tablu na kojoj piše ne brže od života. To je jedina tabla koja je ostala. Promeni mnogo ćoveka i kada god vozim uvek razmišljam da je život sao jedan i da nećeš preživti ako radiš nešto što ne treba. Jako se osećam nesigurno kada me neko voui i ne volim kada me voze. Ljuditelj sam motora ali nikada nisam imao želju da udem motociklista. Veliki broj ljudi u Kotoru voze motorei svako leto strada neko. Na moje oći su ljudi podletali pod kamione, čak mi je jedan drug i umro na rukama. Trenutak kada pažnja popusti je kobna – rekao je Igor Lazić.

Svako ko je mlad mašta šta će biti kad poraste, kako se promenio život posle nesreča koju je brat doživeo?

  • Sve smo podredili bratu i najvažnije od svega je to što smo mi prihvatili celokupnu situaciju. Odrekli smo se dosta stvari, ali nismo žalili ni za jednom jer jenajvažnije da je on dobro i da nam đivot teće normalnim tokom. Ja studiram i brat se često nasmeje kada dobijem dobru ocenu – rekla je Katarina Adamović.

Koliko ljudi odgovaraju na poruke?

  • Većina poruka je podrške. Jako puno nepoznatih ljudi se javlja i svaki vid podrške nama znaći jer mi tako nastavljamo našu borbu. Postoje ljudi i koji drugačije razmišljaju. Neki komentari zabole, povrede, znaš da nema potrebe da se pravdam i ti ljudi nikada nisu bili u našoj koži i onda se nađu da komentarišu – rekla je Katarina Adamović.
  • Na svetskomnivou je ustanovljen dan na žrtve nastadale nau saobraćajnim nezgodama. Sećanej na ljude kje su žrtve. Trenutak promeni sve – rekla je Jasmina Milošević.

Kakav ste vozač?

  • Čovek nakako ne misli na sebe. U toku voćnje mislimi na sina prvo pa na sebe. Ja sam bezbedan vozač. Vozim već 20 godina i nisma imala ozbiljnije problema. Najviše je do toga što obraćam pažnju na sve. Po mom mišljenju moraju da se otvore oči i moraju da se izbegavaju ituacije koje mogu da se dogode. Šalimo se na račun ljudi koji dolaze u Beograd.

Istrađivanje je pokazalo kakvi su roditelji kada voze decu. Otac đštiti sebe, a majka štiti dete.

Ko više strada muškarci ili ž

Koje je najbezbednije mesto u automobilu.

  • Ono ne postoji.

Kako brat reaguje kada pričas o bratu?

  • Drago mu je što se borimo za njega, ali mu je i sigurno neprijatno kada molimo za pomoč. Ja bih sve uradila za mog brata – rekal je Katarina adamović

Ljudi pitaju za savet kako da se ponašaju kada idemo na put. Mi se bavimo edukacijom i prevencijom kako da se svi učesniciu saobračaju ponašaju.

Ne postoji ni jedan sistem koji je komplikova kao sistem saobračaja, najidealnije bi bilo kada bi svi poštovali sve zakone koji s tiču saobraćaja. Edukacija, prikupili smo iskustva iz inostranstva i ljudi će pre da upamte sliku koja budi emociju u vama. Pozivam sve ljude da se pravilno i bezedno ponašaju u saobraćaju. Nkad aneču prestati da pozivam na bezbednost u saobračaju jer tako čuvamo i naše živote i živote drugih – rekla je Jasmina Milošević.

PREUZMITE MOBILNE APLIKACIJE

Gledajte “Happy” kablovske kanale i to: “Moje happy društvo”, “Moj happy život”, “Moja happy zemlja” i “Moja happy muzika”.

Program se emituje kod kablovskih operatera “IrisTV” i “Supernova”, a možete ih pronaći na sledećim kanalima: “Moje happy društvo” - IrisTV / 171 ; Supernova / 71 | “Moj happy život” - IrisTV / 172 ; Supernova / 72 | “Moja happy zemlja” - IrisTV / 173 ; Supernova / 73 | “Moja happy muzika” - IrisTV / 174 ; Supernova / 74

Ostavite komentar

Unesite pojam i stisnite enter